aworge

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av a.worge - 7 juni 2010 19:50

åh jag vill göra om dagen om och om igen!!! Här kommer några av de 100 000 000 bilderna som togs i fredags.


STUDENTEN 2010, 4/5.

Örebro

 

    

Snygga Joanna                                   Kramis mellan Lisa T och Erik

 

Mysisarna Lisa P, Petter och Carro

 

     

Champange frukost hos Johan S på Brogatan i Örebro

 

      

Paret Jacob och Lisa P                    Sötnosarna Therese och Sofia

 

                 

              Bästa Filippa

 

    

Jag                                               
        Kobbe kramas med Rebecka

 

    

Jag och mormor, och jaaa jag           GULDKLASSEN springer ut

grät när jag kramade henne             från Karro för sista gången

 

Jag med mina två snygga skyltar, den till höger från släkten och det till vänster från vännerna i Sunne

 

     

GULDKLASSEN                              NV3Bs (snygga) flak

 

  

GULDKLASSEN NV3B på Karolinska Läroverket

 

    

En glad student-Amanda                 Student skålen

 

                 

             Jag, min snygga bil och min underbara moster Frida

            som körde runt på mig

 

NU KOMMER DET FEST BILDER PÅ FRIMIS

 

    

En glad Amanda                                Sofia, jag, Erik och Kim

 

    

Snygg-Sofia                                        Kim och en rökande Jonte

 

    

Skål Carl !                                          Hilda och Johan S

 

    

Coolingarna Viktor och                     Coolingarna Johan H och

Josephine                                           Viktor

 

    

Kim och jag                                         Jag, Kim, Johan H och

(jag vet att jag är sjukt snygg på     Josephine

dessa två bilderna;)  )

 

  

Jag, Martina och Erik

 

   

Dans                                              
      Ännu mer dans

 

     

Kim och Hilda                                    Kim, Hilda och jag

 

     

Jag och Snygg-Emil                           Hilda, jag och Emil dansar

 

GULDKLASSEN of 2010    

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards