aworge

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

One week...och nu har jag säga hej då till mina allra närmaste vänner. Det var känslosamt och jag kommer sakna er super mycket <3

Av a.worge - 9 augusti 2010 14:15

I lördags anlände dom, dom allra bästa. Vännerna från Sunne! Linnea & Robin, Emma & Erik, Johanna & Fredrik, Alexandra & Tobbe, Cathrin och självklart min Patrik! det var dax att ha en hej då kväll och så blev det, mycket god mat och underbart sällskap resulterade i en mycket lyckad kväll. Som vanligt när vi umgås :D

Söndagen bjöd dock på ledsamma ansikten då det var dax att säga hej då på riktigt, jag tror minsann att alla hade lite tårar i ögonen, vissa mer än andra och jag kan ju säga att jag tillhörde en av dem som grät mest. Jag kommer sakna er så sjukt mycket vänner ;) och till Robin och Linnea, ta han om mina pojke :D

Och till er alla, tack för en underbar kväll som jag verkligen kommer minnas, och snälla REMEMBER ME :D Vi ses om ett år igen   


Eftersom det sägs att en bild säger mer än tusen ord...så kommer här massor av bilder från kvällen :D     

    

    

    

    

      

      

    

      

    

    

    

    

    

   

  

    

    

    

    

    

    

    


      

      

    

    


Underbara vänner skapar underbara minnen :D Love you all <3

Jag fick även ett foto album av alla dessa underbara människor, som jag ska ha med mig till USA för att minnas och inte glömma. Inte för att det är någon risk att jag skulle glömma er men ändå :D




Juste, idag är det endast en vecka kvar i Sverige för min del, och jag börjar få lite panik inför packningen som jag förövrigt inte har börjat med. Idag har jag i alla fall börjat kolla runt lite på mitt rum och rensat lite så det är ju ett steg i rätt riktigt i alla fall :D

Har även kommit i kontakt med en tjej som heter Elin (http://aupairelin.blogg.se/) som också ska åka den 16e från Arlanda, så vi har bestämt oss för att ses innan och checka in tillsammans, känns kalas bra att i alla fall ha någon att umgås med på planet och så :)


Jag åter kommer snart igen med uppdatering, det händer ju ganska mycket nu så ;) KRAM!

        

//Bye A.                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a.worge - 26 mars 2012 15:40

Nu har det gått ungefär 1½ år sen som jag snabbt dippade ner mina fötter i USA för att känna på au pair livet, men lika fort som jag kom fram, ungefär lika fort kom jag hem igen.   Jag har aldrig under detta året hemma igen ångrat mig för att jag...

Av a.worge - 6 september 2010 20:28

JAG ÄR HEMMA IGEN, för de som missat det. Jag trivdes inte i familjen (av massa olika anledningar). Jag trivdes inte i USA. Jag längtade hem. Och jag har inte ångrat för en sekund att jag åkte hem.   Tjejerna jag träffade på skolan i NY v...

Av a.worge - 25 augusti 2010 20:28

Äntligen är jag inte kvar hos familjen i Bolingbrook, det känns så sjukt lättande och skönt. De var konstiga på sitt sätt och det är ingenting jag kan göra åt det. Nu bor jag i alla fall i Romeoville, ca 10 min från det andra stället med min LCC (som...

Av a.worge - 23 augusti 2010 23:23

Idag har jag pratat med min mamma, och jag förstår verkligen heller frustration över att hon tycker att jag ger upp för lätt! Men jag ska meddela att jag har inte gett upp, igår hade jag det och förut idag också men nu, nej nu ska det få en chans til...

Av a.worge - 22 augusti 2010 18:57

Många undrar säkert hur jag har det här i Staterna och här kommer sanningen en gång för alla. Jag har det inte bra för fem öre. Redan i måndags när jag anlände till au pair skolan i NY så kände jag att allt var fel och jag ville redan då bara åka hem...

Ovido - Quiz & Flashcards