aworge

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Nubbe, sill, dans och massa lekar = midsommar

Av a.worge - 28 juni 2010 21:15

Så var midsommar i Sagolika Sunne avklarad. Det blev i år en 3 dagars fest period på olika platser. På torsdagen invigde vi midsommar hemma hos Erik och Emma, på själva midsommarafton var vi (jag och Patrik) i Stavik med hela tjocka släkten och firade med mycket god mat, sprit, dansande och många lekar, kvällen spårade tyvärr ut (negativt) senare på kvällen, men det hör väl midsommaren till antar jag. Sist men absolut inte minst så blev det en avslutningskväll hos Fredrik och Danne i Gårdsjö, även denna kväll spårde ut totalt (posivit), och det blev totalt fylleslag men usch så kul vi hade :)


Förra veckan spenderades alltså i Sunne men nu är jag tillbaka i Norrköping igen. Men imorn drara jag med folk till Stockholm och Allsång på Skansen! Kommer bli awesome!!!


Bilder från bl.a midsommar och veckan innan:

    

Alice                                             
           Frida, Ludde och Ragnar

      

Alice, Wille och Ludde                              Olivia och Lovisa

                                    

                                    Olivia och Alice i en tröja

    

Grillade marsmallows                              Grillade hamburgare nere vid sjön

  

  Olivia och Lovisa badar i Fryken.


INVIGNING AV MIDSOMMAR

 

Linnea, Alexandra och Robin                       Emms och Robin

                                           

                                        Erik med blommor i näsan

Johanna, Stefan, Erik, Tobbe och Fredrik


MIDSOMMARAFTON

    

Mamma, Alice och jag                             Patrik och jag <3

    

Familjen :D                                            Morfa
r och mormor med döttrar


MIDSOMMAR AVSLUTNING

    

Linnea och Cathrin ;)                               Jonas och Seb

    

Pojkarna studsade studsmatta                 Linnea och jag tog egopics :)

    

Linnea ;)                                                Vänskaplig kärlek mellan Erik & Fredrik


//Bye A.

 
 
Ingen bild

Linnea

28 juni 2010 21:32

Positivt fylleslag var det ja. Tack för en kanonkväll!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a.worge - 26 mars 2012 15:40

Nu har det gått ungefär 1½ år sen som jag snabbt dippade ner mina fötter i USA för att känna på au pair livet, men lika fort som jag kom fram, ungefär lika fort kom jag hem igen.   Jag har aldrig under detta året hemma igen ångrat mig för att jag...

Av a.worge - 6 september 2010 20:28

JAG ÄR HEMMA IGEN, för de som missat det. Jag trivdes inte i familjen (av massa olika anledningar). Jag trivdes inte i USA. Jag längtade hem. Och jag har inte ångrat för en sekund att jag åkte hem.   Tjejerna jag träffade på skolan i NY v...

Av a.worge - 25 augusti 2010 20:28

Äntligen är jag inte kvar hos familjen i Bolingbrook, det känns så sjukt lättande och skönt. De var konstiga på sitt sätt och det är ingenting jag kan göra åt det. Nu bor jag i alla fall i Romeoville, ca 10 min från det andra stället med min LCC (som...

Av a.worge - 23 augusti 2010 23:23

Idag har jag pratat med min mamma, och jag förstår verkligen heller frustration över att hon tycker att jag ger upp för lätt! Men jag ska meddela att jag har inte gett upp, igår hade jag det och förut idag också men nu, nej nu ska det få en chans til...

Av a.worge - 22 augusti 2010 18:57

Många undrar säkert hur jag har det här i Staterna och här kommer sanningen en gång för alla. Jag har det inte bra för fem öre. Redan i måndags när jag anlände till au pair skolan i NY så kände jag att allt var fel och jag ville redan då bara åka hem...

Ovido - Quiz & Flashcards