aworge

Alla inlägg under juni 2010

Av a.worge - 4 juni 2010 06:04

  

Av a.worge - 1 juni 2010 15:59

Den här student veckan har hittills varit så bra som den bar akna bli, nu hoppas jag bara på att det fortsätter såhär :)

Igår kväll var jag iväg med mina sötingar Sofia, Kim och Erik och spelade minigolf. Okej, jag vann inte men vi hade kul i alla fall. Kvällen avslutades med Estrella Rings (Sourcream & Onion) och massa skitsnack mycket värt :)


Idag ägde också den årliga KRAMPEN rum mellan Karolinska läroverket och Risbergska skolan. I år var det vi (karolinska) som vann och fan va gött det var. Efter en hel dag i solen så badade vi i likkistan på stortorget i Örebro. Dock så börjar jag nu känna hur uppbränd jag är, men det var det värt :D


     


      


    


     


Nu fortsätter student veckan snart med brännboll och sen grillningsmys med klassen :)

Imorn bär det av till Glanshammar för att pynta studentflaket och sen blir det middag på Pitcher´s med klassen och sen utgång på Ritz :D

På torsdag blire nog att ta det lugnt för att tagga till studenten på FREDAG :D


//Bye A. 

Ovido - Quiz & Flashcards