aworge

Alla inlägg den 22 april 2010

Av a.worge - 22 april 2010 16:07

Mailandet med familjen utanför Chicago har fortsatt hela veckan och det känns skit bra. De säger att barnen har frågat jätte mycket om mig och när jag kommer till de oså, känns väldigt postivt måste jag säga. Pappan i familjen har också sagt att han gärna ser att det blir jag som kommer till dem i augusti men att de ändå vill prata lite mer om det . Känns så bra, HOPPAS VERKLIGEN PÅ DEN HÄR FAMILJEN :D


Jag har även varit duktig nog idag att söka ett jobb, ett helg/extra jobb, så hoppas att man hör någonting om det :) skulle ju inte vara helt fel med lite extra pengar ibland :)


Imorgon äger det omtalade Svenska B nationella provet rum, den skriftliga delen och jag måste nog medge att jag är lite nervös ändå. Men hoppas verkligen att det kommer gå bra :) Hela veckan har ju liksom ägnats åt att plugga en massa och detta kommer även att fortsätta nu i helgen! Kul liv man har med andra ord! Men troligen lite häng med min söta Lisa imorn kväll ialla fall :)


//Bye A.

 

Ovido - Quiz & Flashcards