aworge

Alla inlägg den 28 april 2010

Av a.worge - 28 april 2010 15:57

Idag kom brevet där CC grattade mig till familjen och skrev en massa och praktiskt grajer som kommer att ske nu. Hälsoundersköningar (var gör man det billigast, tips!), pass + körkorts kopia, personlighetstest, kopia på betyg och sen försäkringsgrejer :) blir ganska mycket att göra nu men det ska nog gå bra. Känns himla kul att ha det klart nu i alla fall.

Fick även ett brev till mamma med tips på vad hon kan göra för att det ska bli så bra som möjligt för oss alla framöver och under mitt år i Bolingbrook.

Och till sist fick jag en bok som heter:"Prepare for your year", som jag ännu inte hunnit läsa men jag antar att det är en massa tips om hemlängtan och praktiska grejer osv :)

SPÄNNANDE ÄR DET I ALLA FALL :)

  

Juste, avrese datumet är klart nu också, den 16e augusti åker ett flyg från Arlanda till New York som jag kommer sitta på :D




//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards