aworge

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av a.worge - 13 januari 2010 16:38

Idag låg det rosa kuvertet i min brevlåda, får CC.

GRATTIS AMANDA, DU HAR BLIVIT ANTAGEN TILL CC AU PAIT PROGRAM

Hahaha äntligen, känns mycket bra.

I kuvertet fanns det ett långt brev med instruktioner på vad som kommer hända nu och fram till att jag åker. Mitt avrese datum är just nu den 9:e augusti 2010 men det är självklart mycket flexibelt.

En Au Pair handbok med en massa tips och texter i, även en hel del papper och grejer jag måste fylla i och dessutom måste jag ansöka om en massa grejer också så helt klart är det ju inte än.

Fick även brev från rikspolisstyrelsen idag som sa att jag inte har några prickar i registret   och det var ju en himla typ för med det får man inte åka som Au Pair till USA.

Närmast ska jag försöka fixa ett snyggt kort på mig där jag är SUPER glad (finns inga sånna än xD ) sen blir det också att spela in ett litet filmklipp där jag presenterar mig och spexar lite, som sen ska ut på CC.s hemsida och mibn profil som jag fick inloggningsuppgifterna till idag.
En rolig tid väntar nu framöver, hoppas på någon matchning snart också   
I helgen blir det att bege sig till min söta pojkvän i Kil, blir bl.a Avatar och lite annat.
Lite Au Pair handlingar.
Bye A.  
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards