aworge

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av a.worge - 25 januari 2010 22:59

Dagens uppdrag, att fixa en film om mig själv på engelska. Japp CC vill att man lägger upp en presentations video om sig själv på deras hemsida så att blivande värd familjer kan kolla på en lite med verkligt än i ett presentations brev.

Så förra veckan spelade jag in lite olika klipp och idag har jag suttit och klippt ihop de med lite musik och lite bilder, tror att den vart väldigt bra. Ska i alla fall ladda upp den på CCs hemsida nu ikväll tänkte jag, och nej jag kommer inte lägga upp den här på bloggen för så kul ska vi hela enkelt inte ha   

Väntar nu bara på att bli matchad och det är en ganska spännande väntan måste jag säga, men ändå en väntan som man vill ska ta slut snart. Så att man bara kan få veta vart man ska ta vägen efter sommaren och hur familjen är osv. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur var det?   

 

Skolan hela veckan nu i alla fall, fast nej föresten haha bara skola tills på torsdag för då taggas det nattinnebandy hela natten och sen en efterlängtad ledighet på fredag, kan det bli bättre? Nej inte just den här veckan i alla fall.

Veckan avslutas också troligen hos min pojke vilket är ett mycket bra slut på en vecka   

 

//Bye A.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards