aworge

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av a.worge - 15 augusti 2010 13:30

Tiden bara springer ifrån mig nu...nu är det knappt en dag kavr innan jag åker. Är ju nästan framme i NY vid den här tiden imorgon. SPÄNNANDE!

Dock så lider jag av hhuvudvärk, halsbränna, resfeber och seperationsängest idag och det gör ju tyvärr att man inte blir så taggad :( men usch va spännande det kommer bli.

Idag har jag packat klar också, helt otroligt att jag alltid ska vara ute i sista sekund, men så är det väl :)


igår fick jag ett litet fotoalbum av min familj, så att jag inte glömmer bort dom. Alla verkar tro att jag kommer glömma bort dom men snälla vänner och familjen min, jag kommer verkligen inte glömma bort er!!!!

    


Var på ses-snart-bio igår med min lillebror och vi såg Predators, ingenting jag skulle rekomendera men han tyckte i alla fall att den var bra ;)

Idag blir det en sista ses-snart-middag med familjen och mormor och morfar...kommer bli super jobbigt!!!

Jobbig dag i allmänhet det här!


//Bye A. 

Ovido - Quiz & Flashcards