aworge

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av a.worge - 1 augusti 2010 23:08

Att parta i 4 dagar är super kul, verkligen men såhär efteråt så känns det ta mig fan att man lever! Jag har spenderat mina dagar i Sagolika Sunne på Fryksdalsdansen men massa underbara människor. Onsdagen bjöd på förfest uppe i Annefors utanför Sunne och sen väl inne på Kolsnäs (där Fryksdalsdansen äger rum) så spelade älskade Brolle. Det var mycket lyckat och efter Brolle blev det självklart mycket, mycket dans i Verksta´n, som det heter  där man dansar ;)

Torsdagen bjöd på en sväng till Karlstad i spöregnet och sen middag i Högberg...eftersom vi inte hade någon chaufför denna kväll blev det att stanna hemma och ta det ganska lugnt, men det var skönt det också!!

Fredagen hängde jag med min kära mormor och morfar lite, och sen bar det av till Erik och Emma på mys. Kvällen bjöd på förfest med mina älskade tjejer Emma och Linnea vilket visade sig bli mycket lyckat!!! Linnea körde oss och Emma och jag körde på högvarv, otroligt kul hade vi alla ;) Sen på Kolsnäs blev det Timo Räisänen, som jag inte tycker speciellt mycket om i vanliga fall men måste säga att han överraskade live!! Sen blev det självklar massa, massa mer dans och annat!

Lördagen bjöd oss på en mycket slapp dag då jag och P var mycket trötta och mest tog det lugnt. Men på kvällen bar det av på förfest hör Cathrin. Kvällen startade lugnt, vi satt och kollade på den tama räven som bodde där (COOLT :D, bilder kommer) och åt god mat, men även denna kväll visade sig bli fast fylld på Mintuu´n dök upp ;) Väl på Kolsnäs sjöng jag, Cathrin och Linnea kareoke (summer of ´69) och vi ägde!! :D Sen även mer, och mer dans!


Detta var mina 4dagar i mycket, mycket korta drag!! :D Har haft så sjukt kul måste jag säga och det kommer bli tråkigt att missa detta evenemang nästa år, men så är det :) Bilder från dagarna kommer upp imorn då jag iinte orkat lägga in de på datorn än, så håll utkick imorn igen :D


KRAM!!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards