aworge

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av a.worge - 14 augusti 2010 15:59

Ses-snart-middagen med min älskade mor i torsdags var ingenting annat än perfekt. vi åt på BRASSERIE i Örebro och började med ett varsitt glas champange, och sen åt jag oxfilé med ett glas rött och hon fisk/skaldjurstallrik med ett glad vitt. Efter det blev det cream brylé med jordgubbar, mycket mycket gott och underbart sällskap. TACK mamma, kommer sakna tid  

Igår blev det också ses-snart-middag med min Patrik :) Vi käkade på Shanghai i Örebro och det var skit gött, och otroligt mysigt också... Började med en varsin Triss i Mix och han tog ett glad rött och jag ett glas vitt. Efter det tog vi varsin friterad banan med glas och lite Baileys. Mycket mysig kväll och otroligt god mat :) TACK, älskling   


Försöker packa för fullt, men jag vet inte. Tycker inte att det går någe bra alls :P


//Bye A.


Ovido - Quiz & Flashcards