aworge

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av a.worge - 2 augusti 2010 14:39

   Jajamänn det stämmer, idag är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar till USA och Chicago, awesome. Idag är dessutom en sån dag då jag är sjukt taggad, känns kanon bra :D Idag har jag fixar ett kort på mig, kopia på mitt körkort och fyllt i pappret om internationellt körkort till motormännen, så nu ska jag bara slänga det på posten sen så är det klart också, nedräkning känns super duper bra :D


igår när jag kom hem fick jag även en super stor ny resväska av min kära mamma som hon  hade fyndat på Ullared. Min kära Alice passade idag på att lägga sig i den för att visa att hon fick plats och att hon därför kunde följa med till USA, synd bara att hon väger lite för mycket!!! :)

Sötast i världen är hon ;)  


Precis som jag lovade igår så kommer även nu lite bilder från mina 4 dagar på Fryksdalsdansen förra veckan :)


Onsdag:

 

P med sin Mojito.                                    Patrik och Robin grillar.


     

Mina tjejer, Linnea och Emma ;)             R och P.


BROLLE ;)


Torsdag:       Efter som det var en chill dag så finns det inge bilder ;)


Fredag:

Mina förfest kompanjoner, Emma och Linnea.


      

Timo Räisänen efter spelningen.              Timo Räisänen under spelningen. 


Lördag:

    

P och räven.                                            
C och räven.


    

C, P, jag och J, och nej                          E, F och L :)

vi är inte på kryssning.  


    

L dansar ;)                                               E och F.


    

L och F dansar.                                       P och E dansar.


    

C och L dansar.                                        E dansar.


Jag ;)


      

Vi sjunger kareoke.


    

mer kareoke.

C sjunger!!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards