aworge

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av a.worge - 23 augusti 2010 23:23

Idag har jag pratat med min mamma, och jag förstår verkligen heller frustration över att hon tycker att jag ger upp för lätt! Men jag ska meddela att jag har inte gett upp, igår hade jag det och förut idag också men nu, nej nu ska det få en chans till! En sista chans!

Pratade med min Program Director förut också och hon tycker också att jag ska ge det en chans till, så i samtycke med mig själv, min kära mamma och min Program Director har jag beslutat att jag ske ge det här en ärlig sista chans. Tills på fredag, så får jag prova på au pair jobbet också och lite så. Jag hoppas själv att allt kommer att lösa sig även om jag vet att den här veckan kommer att bli jobbig! Men blir den för jobbig så är det ju bara att åka hem nästa veckan, men USA ska i alla fall få försöka att bevisa sig tills på fredag! Kanske till och med tills på lördag!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards