aworge

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av a.worge - 4 mars 2010 17:24

Det här veckan har typ sprungit ifrån mig, det har verkligen gått hur fort som helst. Men det är skönt, hoppas att det fortsätter gå så här fort nu så att man kan få prata med familjen i Sedona snart.

Imorn bler det sofistikerad drink fest med några av de bästa. Kommer helt klart bli någonting utöver det vanliga men usch va kul vi kommer ha det och på lördag har jag lovat min kära lilla syster Alice att följa med henne och kolla på Erik Saade när han ska sjunga lite här i Örebro, det är ju värsta melodifestivalyran här i Örebro nu då andra chansen kommer hit på lördag, men biljetter äger inte jag (trots att det vore kul att se) får väl kolla på TVn antar jag.


En underbar låt


Min kära mamma förklarade för mig idag att hon inte kommer klara sig utan mig näör jag drar till USA i sommar, hur mycket hon kommer saknar mig och att hon kommer komma och hälsa på mig så ofta hon bara kan. Det känns otroligt skönt att få höra tycker jag, det visar att det inte bara är jag som kommer sakna henne extremt mycket. (för de som inte vet så är jag otroligt mamma-sjuk) Men vi kommer klara det, det vet jag. Puss på min mamma!

 

      

Jag längtar sådär        Sen så får jag väl be om ursäkt till mina "fula" vänner men

jätte mycket till          om Amanda äger såhär fula kort så måste hon verkligen

våren nu, därför        lägga upp de. Och man ska väl dela med sig av roliga saker

köpte jag mig ett        ändå?! :) Men det här lär jag väl få äta upp snart antar jag!

par snygging

solglasögon idag,

gillar de starkt <3

 


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards