aworge

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av a.worge - 23 mars 2010 17:37

Klänningar problem, ja jag vet det är ganska töntigt om man ska tänka på allt som inte ens har råd att köpa en klänning, men nu är det så att jag är i desperat behov av en klänning att springa ut i på studenten. För er som följer min blogg så vet ni ju att jag fick hem en klänning i förra veckan som jag vart totalt missnöjs med. Så i och med bestämde jag mig för att inte ha en vit klänning och när jag då berättade för min kära mamma att jag vill ha en grå eller svart så sa hon att det bara kommer vara jag som är dyster på studenten. Men sidu mamma, jag kommer vara så himla glad den dagen så jag kommer se super lycklig ut även i en svart klänning. Men även hon insåg ganska fort att det nog är bäst att jag har en mörk klänning i alla fall.

Har i alla fall nu kollat på alla hemsidor som finns med klänningar och har fastnat för två stycken, skit snygga båda två, men jag har besluts ångest så på torsdag blire att dra upp på stan och prova de live :D

Här kommer i alla fall bilder på klänningarna, HJÄLP MIG ATT VÄLJA! :)


            


Den här veckan är ganska lugn vilket är grymt skönt, imorn blire att skriva laborationsrapport med Filippa men annars äre typ pluggfritt, bara en del smågrejer. Och snart så äre påsklov, kommer bli AWESOME med tanke på att jag drar på kryssning med familjen och älsklingen så klart :)


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards