aworge

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av a.worge - 10 mars 2010 12:22

Beställde student klänningen igår :) och jag är super HAPPY och hoppas verkligen att den är lika snygg i verkligheten som den är på bilden :) Det var faktiskt en arbetskamrat till mamma som tipsade om den och hon sa även att hon kunde hjälpa till att sy om den om den iinte skulle sitta perfekt, mycket bra tycker jag. Så nu är allt klart till studenten (tror jag :)  ) och nu måste jag bara ta mig i kragen och åka till stället där jag köpt min balklänning så att de kan få sy in den så att den passar mig perfekt :D  

Bilden är tagen från sidan där jag köpte klänningen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Familjen från Sedona mailade mig inatt igen också och sa att de hade tänkt att ringa mig imorn (torsdag) eller på fredag, så nu börjar man bli lite nervös igen men det kommer att bli riktigt kul att prata med de...hoppas på att det klickar bra mellan oss bara :)

 

I helgen där det av mot underbara värmland igen också, pojkvännen fyller 21 år så ska fira honom och umgås med vänner, tror att det kommer bli mycket trevligt :P

Dessutom kommer mormor och morfar hem från sin vistelse i Spanien till veckan, ska bli skönt att träffa de igen, och se hur bruna de är :) hahaha hoppas inte för bruna bara för det vore lite jobbigt!

 

Idag har man även varit på universitetet i Örebro och kollat på några av deras program, så nu har jag strukit Psykolog utbildningen helt från min lista, men socionom verkar fortfarande bra tycker jag, så det blir väl någonting sånt när man kommer hem från USA.

 

Nu drar jag snart till tandläkaren också, och trots min tandläkarskräck tyckte min kära mamma att det var dax att jag åkte dit själv i år men jag håller inte med henne där, så släpar med mig min kära lillasyster istället :) det får duga :D

 

Kram på er alla!

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards