aworge

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av a.worge - 13 mars 2010 16:48

Direkt uppdatering från älsklingens lägenhet, vilket aldrig har hänt förut tror jag :) men någon gång ska ju var den första.

Igår vr det mening att vi skulle fira honom på 21 års dagen (som viserligen är på söndag) och det var ganska lyckat tills vi bestämde oss för att åka in till Karlstad och tänkte gå in på Score! men tydligen var Robin för full ( vilket ingen av oss fattade xD ) så vi kom inte in, det vat tillslut milkshake på Burger King och sen bar det av hem igen, inte så himla lyckat me vi kom i alla fall överens om att ikväll så blir det melodifestival/sällskapsspels kväll hemma hos Robin och Linnea för att at igen gårdagen lite :) kommer bli mycket trevligt.

Och imorn ska vi (Patrik och jag) hit till Kil igen eftersom han fyller så helt hans familj kommer på tårta och sånt mys. Och duktig/snäll som jag är så fixade jag en Prins(ess) tårta till min prins :)


Familjen från Sedona sa att de skulle ringa i torsdags men fick inget samtal s, men däremot ett mail där de skrev att de skulle ringa på fredag (igår) men fick inget samtal då heller, vilket jag tycker är mycket tråkigt. Men jag kan ju inte göra så mycket åt det mer än att hoppas på att de ringer snart nu :) Är ju mycket positiv till familjen så det vore kul att prata med de.


Anna Bergendahls bidrag till ikväll, tror hon kommer få en bra plasering.


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards