aworge

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av a.worge - 14 mars 2010 18:51

Som jag skrev igår så ringde ju aldrig familjen ifrån Sedona varken i torsdags eller i fredags så jag mailade på lördag morgonen och sa att det gick bra att de ringde under lördagen också, men jag hade inge större förhoppningar eftersom de inte ringt tidigare. Men när jag kom till Robin och Linnea så la jag i alla fall min mobil i deras köksfönster (typ enda stället där jag har teckning) och tro det eller ej men runt 7 så ringde telefonen, på displayen visades ett väldigt lång okänt nummer och jag skrek, vart finns det teckning? Tog mig ut på yttertrappen och svarade, och i andra änden finns mamman i familjen från Sedona. Vi pratade i nästan exakt 40 minuter och hennes familj och barn och så klart om mig och när jag la på så blev jag super nervös. Antagligen eftersom jag inte hade hunnit bli det innan hon ringde så allt kom efter samtalet, men jag var också mycket glad och positiv. Och fortfarande idag så känns det kanon bra och nu längtar jag bara tills i veckan när hennes man skulle ringa så att jag fick prata med honom också :)

 

Och som sagt, gårdagen spenderades hemma hos Robin och Linnea med en hel del bra vänner, först taggades det melodifestvalen för hela slanten och precis som jag tippade igår så kom Anna Bergendahl högt upp (högst upp, närmare bestämt) vilket var kul. Efter det spelade vi Med Vilda Gester, som av någon anledning slutar ganska hetsigt varje gång vi kör det. Men oj så kul det är :)

Sent på natten hamnade jag och Linnea i alla fall framför TVn och kollade på lite Bang Bang Orangutang (som visade sig vara sjukt dålig) och Godzilla, med sällskap av Patrik och Robin. Det vart helt enkelt en ganska lyckad kväll :D

 

Idag fyller min gulliplutt 21 år och jag har firat honom mest hela dagen.

GRATTIS IGEN ÄLSKLING, DU ÄR BÄST :)

  

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards