aworge

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av a.worge - 4 maj 2010 18:06

Hittat en låt som jag tror kommer bli stor i sommar :) NJUT :D



Idag är det dessutom bara EXAKT en månad kvar till studenten, denna efterlängtade dag. Och med tanke på hur sjukt mycket plugg jag har nu för tiden så kommer det att vara den bästa dagen i mitt liv :D

Just nu ser mig säng ut på följande sätt pga av allt j.vla plugg:

  

Börjar faktiskt bli sjukt tröttsamt, men i dag är det i alla fall sista dagen med fysik prov och imorn gäller det att visa att jag har fått in någonting :) haha lycka till Amanda!

Det enda som får mig att plugga idag är att jag och snygga Lisa hittade färsk ananas för 8 kr på ICA förut som jag kan äta och dessutom hittade jag nya Marabou Polka (vet inte om den är ny, men jag har aldrig sett den) som var såååå himla god :) dessa två älsklingar räddar min dag :D

Fan kom just på att jag måste skriva religions skiten också så att jag inte får stryk av Erik, Kim och Joanna imorn när vi ska ha vår redovisning, bäst att jag sätter fart nu :) hade kalas!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards