aworge

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av a.worge - 23 maj 2010 18:16

Ja det är sant, allt är klart :) verkligen allting till studenten är klart :D

Allt skolarbete är klart! Alla kläder och allt till bal och student är också klart! Det känns så himla lätt allting, att man har klarat de här åren på natur, så JÄVLA gött :D

I fredags var man med klassen på teater i Wadköping, "Markurell i Wadköping" och efter taggades det en öl runda på Bells :) det visade sig bli en trevlig kväll och i lördags åkte jag, P och till Zari Atelje och hämtade min bal klänning. Den satt sååååå perfekt och jag är skit nöjd, nu ska man bara titta in hos frisören imorn och prata balfrisyr, hoppas att hon har lite idéer för jag har verkligen inga alls :P

Imorn blire att dra tiill skolan och ta reda på lite betyg och så, sen vet jag verkligen inte vad jag ska göra! Antagligen någonting som man inte haft tid med tidigare :D


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards