aworge

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av a.worge - 31 maj 2010 16:47

I torsdags så ägde Karolinska skolans student bal rum. Det resulterade i en extremt trevligt kväll på storan med mycket god mat, dricka och dans :)

Bilderna får säga sitt :)

Jag och älsklingen.


  

Jag och Kim.                                          Patrik och jag.


  

 De flesta tjejerna i guldklassen (NV3B)


  

 Guldklassen!!


   

Jag, Sofia, Lisa, Lina, Therese, Anna.     Martina, Kim, jag, Sofia oxh Lisa.


Några av alla killarna i guldklassen.


   

Edvard och Sofia.                                   Lina, Joanna, Jacob och Lisa.


  

Erik och Filippa.                                     Patrik och jag.


 

Sofia :)                                                 Långbordet.


 

Jonte, Sebbe, Gustaf, Johan, Viktor,       Kim, Anna och Ddj.

Edde, Erik och Joanna.


GULDKLASSEN!!!  



Nu äre snart studenten, på fredag närmare bestämt :) Innan det så äre KRAMPEN imorgon och på onsdag blir det flak pyntning och middag med klassen :)

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards