aworge

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av a.worge - 14 juli 2010 10:53

Igår fick jag ett kuvert från CC igen men lite nödvändiga saker.

  

Detta var vad som låg i kuvertet:

1. Cultural Care Au Pair Training School -All About Your First Week In The USA.

2. Cultural Care Au Pair Training School -Schedule (Schemat för den första veckan, det jag skrev om igår)

3. Ett brev från det svenska Cultural Care Au Pair kontoret.

4. How to File a Crime (från ERIKA försäkringen)

5. Travel Insurance Certificat (från ERIKA försäkringen)

6. America Here I Come! (Adresslappar att sätta på bagarget på flyget)

 

I brevet från CCs svenska kontor så stod det att mina flygbiljetter var färdigbokade men när jag ringde till CC och frågade så stämde inte detta, men de skulle finnas färdiga om drygt en vecka trodde de.

Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite och ta cykeln upp på stan och betala in visumavgiften och dessutom äta lunch med min snygga mamma ;) HAPPYFACE :D

 

Vi hörs ;)

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards