aworge

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av a.worge - 20 juli 2010 10:35

Har nu befunnit mig i Danmark i 3 dagar och jag måste faktiskt erkænna att jag gillar detta land. Hahaha standarden ær ju i før sig inte alls som i Sverige men på något sætt så ær det vældigt mysigt hær.

Jag kænner mig æven ganska stolt nær jag skriver att det var jag som kørde øver Øresundsbron och inne i Køpenhamn till hotellet :) Igår var vi runt i Køpenhamn och kollade på Strøget och Nyhavn och dessutom tog vi en guided båttur i kanalerna hær i Køpenhamn. Mycket mysig dag faktiskt :) Støtte æven på Emil mitt på Strøget vilket var otroligt trevligt, eftersom jag inte sett honom sen studenten!!! Kram på dig Emil!

Idag bær det av mot Helsingør før att møta upp Patrik och dra på semester med honom, kommer bli mys :)


Idag ær det æven ungefær 3 1/2 vecka kvar tills jag flyger till NYC och jag børjar nu gå øver i det stadiet då jag børjar få lite separationsångest øver alla hær hemma, men jag ær samtidigt så TAGGAD :D


  

En bild på Nyhavn som ær lånad från Wikipedia, mina egna bilder kommer upp nær jag kommer hem igen ;D

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards