aworge

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av a.worge - 27 juli 2010 16:46

I söndags så var jag också hämtade ut alla presenterna till värdfamiljen. Det enda jag har kvar att fixa nu är en present till en flicka på 1½ år, någon som har förslag?? För jag har nämligen idé torka!!!!


Till min blivande värd mamma och värd pappa har jag köpt en bok som heter The Year In Sweden, den kostade 114 krwww.adlibris.se och är jätte mysig. Massa fina bilder från Sverige och det står mycket om traditioner och vad som händer i Sverige under ett år osv.  


Till Britney som är 6½ år har jag köpt en bok om Pippi Långstrump (fast på engelska så klart  ) Den köpte jag för 99 kr på www.ginza.se .  


Till Breton som är 4½ år har jag köpt en bok om Pettson och Findus (även denna på engelska så klart  ) den köpte jag för 89 kr på www.ginza.se .  


Sen har jag även köpt tre påsar Ahlgrens bilar till barnen och någon älg godis till värd föräldrarna som jag hittade på IKEA :)

 



//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards