aworge

Alla inlägg under juli 2010

Av a.worge - 7 juli 2010 16:23

Lite av det som spelas mest i mina högtalare nu ;)


Iyaz - Solo

 

Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire


Lucenzo ft. Big Ali - Vem dançar kuduro


Robyn - Dancing on my own


Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano


Petter ft. Veronica Maggio - Längesen


Rasmus Seebach - Natteravn


Enjoy ;)


//Bye A.

Av a.worge - 5 juli 2010 20:19

Dagar som de här (när det är runt 30 grader och strålande sol hela dagarna) så är det inte helt fel att vara poolvakt ;) full access till en stor och djup pool vid ett fint hur lite utanför Norrköping, helt underbart...nu mår jag bra :)

Utsikten från solstolen :D


Mums med egen plockade jordgubbar och Nutella.


Idag är det exakt 6 veckor kvar tills jag sitter på ett flyg till New York och det närmar sig med stormsteg och jag kan verkligen inte fatta att det snart är dax. Känns som om det var igår som jag bestämde mig för att ¨åka och blev antagen av CC. Det känns även som igår som jag fick ett mail från Brett om att han och hans familj gärna ville att jag skulle komma till dem och jobba i augusti. Jag tror att det kommer att bli kanon bra när jag väl är där men jag måste faktiskt erkänna att jag nu börjar ångra mig lite. Känns som om jag kommer längta mig till döds efter alla här hemma, och det kommer jag säkert att göra också men innerst inne så vet jag ju att jag kommer att klara mig!!!

Hur känns det för er som snart åker och hur kändes det för er som redan åkt?? Nyfiken på hur ni har haft/ har det!!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards