aworge

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av a.worge - 2 februari 2010 19:16

Idag beställde jag skor som jag ska ha på balen, otroligt fina. Från danmark dessutom så dom kommer nog under nästa vecka, hoppas verkligen dom sitter bra bara. Och förra veckan var jag och mamma och beställde min balklänning också så nu är allt fixat till balen, till och med frisör är beställd. Älskar min mamma otroligt mycket som hjälper mig så mycket med allt   

 

Sitter med färg i håret och hoppas på att få en snygg färg på håret, för på fredag äre girls night out som gäller och vi ska göra örebro stan en aning mer osäkert, bilder kanske kommer ut efter helgen om jag vågar visa de   

Det kommer bli otroligt kul och på lördag eller söndag bär det av till Malin i Arboga för att fylla i tatueringen så det kommer bli en awesome helg för min snygga pojke kommer dessutom hit och gör mig sällskap i mormor och morfars lägenhet som jag har fått tillgång till under hela februari och halv mars när de är i Spanien. Världens bästa morföräldrar så att säga   

 

//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards