aworge

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av a.worge - 10 februari 2010 17:01

Ja jag vet, har varit en aning inaktiv på senaste tiden men det har inte hänt så mycket om man säger så.

Tjej festen i fredags vart en riktig succé och jag mådde ju verkligen som jag förtjänade i lördags. Men min mumsmums kom i alla fall hit och muntrade upp mig. Strömpis toppade verkligen mina förväntningar, men det kan ju finnas ett antal olika anledningar tíll det. Patrik, Kim och jag drog till Malin i Arborg på lördag eftermiddag för att fylla i min och Kims tatuering. Så helgen var otroligt lyckad med andra ord  


Igår kom mina balskor också och de är så fina. Väldigt tjejiga men ändå totalt min stil, så jag är otroligt nöjd med de  

Dessutom gaddade sig min kära pojkvän igår och enligt bilden så vart det ju grymt snyggt, får se i verkligheten på fredag när han kommer hit. Han och jag ska nämligen vara barnvakter hela helgen till min lilla syster   


  

Malin, Freja och jag från i fredags   



//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards