aworge

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av a.worge - 22 februari 2010 20:20

Precis som rubriken säger så är jag helt nerkörd i Vampire Diaries för tillfället. Kan det bli mycket bättre, jag och älsklingen ägnade våran söndag åt att ligga och glo på denna underbara serie och jag har ägnat den här dagen också till denna underbara sysselsättning, tur att det är lov så att man har tid med sådant   

Att Ian Somerhalder (Damon Salvatore) är med är ju inte direkt någonting dåligt, så om man nu mot all förmodan inte skulle tycka att serien är något bra så är det verkligen inte slöseri med tid att kolla ändå. Rent ögon godis   


Hann också dra upp på stan idag med min kära mamma och hittade den perfekta plånboken till mig, så himla fin och jag är superduper nöjd med den. Bild kommer nedanför här. Mina skor gick sönder på stan också (klacken for åt helvete, rent ut sagt) men jag trallade bara iväg till affären där de är inhandlade (nämner inget namn) och reklamerade dem, och var lika glad ändå   

  

Mina nya fina plånbok :D

  

Ögongodiset Ian Somerhalder (Damon Salvatore)

 

Tänker mycket på dig R.!


//Bye A.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards