aworge

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av a.worge - 11 februari 2010 16:21

Nu är det verkligen dax att skriva av sig lite, kollade min hotmail idag precis som CC har sagt att man ska göra lite dagligen. Hade självklart inga förväntningar på någonting eftersom CC också har sagt att jag troligen inte kommer få någon match förens till sommaren med tanke på att jag inte ska åka förens i augusti. Men IDAG hade jag fått min första match (rättare sagt igår, men såg det idag), sätte i princip hjärtat i halsen när jag såg det och vart på en gång super super nervös. Men vart självklart mycket glad också, det är ju otroligt spännande. Skyndade mig att logga in på CCs hemsida för att läsa mer om familjen, Familjen består av mamma, pappa, son 1,5 år, son 5,5 år, hundar och se bor i Collegeville, PA, 25 min utanför Philadelpha. Tycker att det verkar som en mycket bra familj men man vet ju aldrig.

Ringde och pratade med CC nyss också och de sa att familjen kommer att ringa inom de närmaste dagarna och prata med mig också. Sjukt nervöst tycker jag, men ska sätta mig ner nu snart tänkte jag och kolla ut lite frågor och grejer som jag kan ställa till de så att jag inte är helt oförberädd när de ringer.

Kommer bli sjukt kul det här   


     

Balskorna ser ut sådär   



//Bye A.


Ovido - Quiz & Flashcards