aworge

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av a.worge - 14 februari 2010 20:42

   Jaha det blev visst ingenting med familjen i Philadelphia, de ringde inte ens och igår när jag kollade så var de borttagna, tråkigt tycker jag. Hade ju varit kul att prata med de i alla fall, men så äre. Det kommer ju fler och förhoppningsvis bättre, och antagligen var det väl så att vi inte matchade eftersom de antagligen tackade nej och så var det ju bäst så   


En mysig helg har man i alla fall haft trots detta! I fredags bar det av till ett födelsedagsbarn i Linköping, nämligen min köra moster. Hade en riktigt mysig kväll och på lördagen bar det hem igen. Var på bio och kollade på Alvin och gänget 2 med syrran och pojkvännen, tror jag var den som skrattade mest av alla i hela salongen   

Idag var det ju självaste alla   -dag men jag är inte så mycket för denna söta dag så det vart bara lite maräng bakning och lite vanligt myspys med älsklingen...men vi gosar ju typ jämt så det var ju inge speciellt   

Också ett stort grattis till världens bästa mamma på bröllopsdagen idag!!


  

Lilla syster Alice tycker det är gott med glass trots -5 grader ute   



//Bye A.


Ovido - Quiz & Flashcards