aworge

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av a.worge - 28 februari 2010 16:37

Det är nu söndag och hela sportlovet har bara rusat iväg ifrån mig, känns inte alls bra att dra till skolan imorn på morgonen igen. Lov en vecka till?? JA TACK!!

Men det har ju i alla fall varit mycket skönt att vara ledig en vecka, första delen av veckan spenderades hemma med kemi plugg och bara en massa slappande, riktigt värt och otroligt skönt.

Sen i onsdags eftermiddag så åkte jag med min kära mamma och lilla syster till Sunne och tog det lugnt, det blev en himla massa skottande på all snö som fanns där uppe, även hela altanen blev skottad, vilken inte var det roligaste med tanke på att snön var dyng sur och jätte tung.

Vi har även virkat en hel del, det är ju tydligen mode nu så varför inte?! xD

Älsklingen har varit förbi lite också, och det har varit otroligt mysigt att vara i stugan ett tag, och dessutom ha fått lite värdefull tid med mamma och syster!

  

I går åkte jag och Patrik till Löfbergs Lila arena i Karlstad och kollade på The Buddy Holly Musical där Brolle spelar självaste Buddy, och jäklar så bra det var. Så ni som ännu inte har sett musikalen, se till att få tag på biljetter NU för det här vill ni inte missa!!

     

Brolle som sig själv!                        Brolle som Buddy Holly!

  

Efter musikalen åkte vi till stugan igen och nyfiken som jag är så kollade jag min mail väldigt fort, och tro det eller ej men jag hade blivit matchade med en familj i USA, på en lördag kväll. Det var the Jackson family, som bodde en bit utanför Phoenix, Arizona. Familjen verkar hur gullig som helst och jag kan verkligen se mig själv bo med de så nu hoppas jag hur mycket som helst att de ska ringa.

Familjen Jackson består av mamma, pappa, sonen 4 år och dottern 5 månader, och mamman är dessutom svensk från början, så det känns hur bra som helst, finns verkligen ingeting att gnälla på    så som sagt, HOPPAS VERKLIGEN ATT DE RINGER NU SNART!!!


//Bye A.

Ovido - Quiz & Flashcards